יום ראשון, 18 בינואר 2015

מערכת WIX התחזקה משמעותית בחיפושים שונים ומהווה חלק מבניית האתרים של גוגל

למי שלא מכיר ולא שמע, העלתי פוסט בחודש אוגוסט על כך שגוגל החליטו להפוך לרשם דומיינים באוגוסט זה היה בשלב של בדיקות ולא היה רשמי או נגיש מרחבי העולם, כיום השירות עדיין בשלב הבדיקות אבל נגיש לחלוטין מכל מקום, גוגל מסבירים על השירות שלהם בהרחבה ב-Google Domains

לאחר הרשמה של דומיין תוכלו לבחור לבנות אתר עם WIX או Squarespace כמו כן יש כמה אפשרויות בתשלום. עצם העובדה שגוגל מציעים את WIX מעיד המון על האופן שבו היחס של גוגל אל WIX השתנה במהלך השנה האחרונה, למי שזכור אתרי WIX לא דורגו טוב כל כך בתוצאות החיפוש וגוגל ללא סיבה ברורה לא כל כך אהב את האתרים האלה. לאחר שWIX עבדו לשפר את המערכת וגוגל עבדו על שיפור באופן הסריקה שלהם ביחס לטכנולוגיה של WIX התוצאות החלו לעלות.

תמונה מתוך המערכת על מערכות בניית האתרים החינמיות ביניהן WIX



במהלך הסופ"ש האחרון ותחילת השבוע החלו לעלות פוסטים בשיח ברשת בנושא אתרי WIX, כמו כן מספר אתרי WIX עלו למקומות די גבוהים בביטוים שיכולים להביא כסף. ההבדל המהותי בין התוצאות שאנו רואים כעת לאלו שראינו לפני מספר חודשים הם שאתרי WIX יכולים להתברג בתוצאות גבוהות בביטויים תחרותיים. פוסט שעלה היום בבוקר לפייסבוק חושף שבביטוי "צלם חתונות" אתר של צלם חתונות שהיה על מערכת אחרת ונעלם מתוצאות החיפוש, העלה את אתרו על WIX והתברג לעמוד הראשון, במקרה אחר אתרים שלא הופיעו בעמוד הראשון בתחומי עריכת דין החלו להופיע במספר ביטויים עם תחרות בינונית לפני מספר שבועות, בכמה מהמקרים ניתן לראות שאין כמעט קישורים נכנסים לאתרים הללו ולא מדובר באיזה מניפולצית קישורים.

במגוון תחומים וביטויים נראה שWIX מתחיל לצוץ אט אט במקומות גבוהים יותר מאשר שהיה, אם כי עדיין בביטויים מאוד תחרותיים אין אנו רואים אתרי WIX בכלל או לפחות לא בחמישייה הראשונה. וויקס עשו עבודה רבה לתיקון המערכת שלהם שתהיה ידידותית לגוגל ולמשתמשים ונראה שזה מתחיל להשתלם, לא הייתי ממליץ למי שרוצה להופיע ראשון בביטויים תחרותיים לבנות אתר במערכת וויקס, הייתי ממתין עוד לפני שהייתי שם את מבטחי במערכת, אך בהחלט נראה פוטנציאל באופק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה