יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

זהירות מתחזים לפנייך - גניבת פרופיל והתנכלות

כן מי היה מאמין ואולי זה המזל שלי גם לאחר כל כך הרבה כתבות על אבטחה.. אחד המיילים דווקא המייל ספאם שלי נפרץ, כן כן לכולנו יש את התיבה הזו שיש בה רק ספאם וכל פעם שאנו נרשמים לאיזה פורום או אתר שישלח אחרי כן הרים של זבל אנו נרשמים עם המייל הזה.

וכן, גם לי הייתה תיבה כזו עתיקה עוד מימי החטיבה, מייל שכל מטרתו הוא לקבל הרים של ספאם.. המייל הזה היה בעל אמצי האבטחה הנמוך ביותר בעולם כולו כמו הסיסמאות של התא קולי (1111). ומישהו \ מישהי החליטו לפרוץ לי אותו, ולקחת אותו. בהתחלה לא היה ברור לי למה, אבל בבוקר התבהרה לי התמונה

ובכן, החכמים הגדולים לקחו את המייל הזה כנראה מהמסנג'ר שלי, כי שם הוא מופיע וכמעט בשום מקום אחר לא. והחליטו לפרוץ אותו במחשבה שאולי זה המייל הראשי שלי. ובכן הם הצליחו בעזרת תושיה רבה לנחש את הסיסמא הקשה ששמתי במייל ספאם שלי (1234) אני חושב :)

היום בבוקר אני מקבל מייל, מהמייל שלי הפרוץ עם קישור לפרופיל המזויף (הייתי שם אותו אבל הפרופיל כבר לא קיים)שפתחו לי באתר היכרויות ובו מציעים דברים לא נאותים שלא יוזכרו כאן, כאלו ואחרים ללא תשלום כמובן לכל מי שרק מעוניין לתת \ לקבל אותם. הטלפונים לא איחרו לבוא מכל מיני בחורים ובחורות שקיבלו את הרושם שזה אני.

תמונת מסך של הפרופיל (כי הוא נמחק)



ובכן, ישנן כמה אופציות שיכולות להיות, או בחורה כועסת שדחיתי אותה (מצטער אם זו את, זה לא את זה אני) או מתחרה בתחום של קידום אתרים שהחליט לרדת לרמה של ילד בכיתה ג'. החשדות שלי מבוססות על כמה עובדות פשוטות, במייל נאצה שקיבלתי היה אזכור לכך שאני מאמין שאני מצליח בתחום

המייל שנפרץ היה המייל של המסנג'ר, והטלפון שאליו התקשרו היה הסלולרי של העבודה (המופיע באתר החברה וניתן לכל אדם שעסקתי איתו בשיתופי פעולה) מכאן אני מסיק שזה או בחורה בעלת תושיה רבה ויצירתיות והרבה זמן של שעמום, או שזה מתחרה שלי שמעוניין להתנכל לי בדרך מוזרה.

כמובן, פעלתי במהירות הבזק הפרופיל נמחק, והכל בא על מקומו בשלום למעט כמה אנשים שעדיין אני צריך להגיד להם תשמעו זה לא הייתי אני באתר שם, ומחמיא לי אבל... לא!

זה מקרה קלאסי, למדתי על זה בקורס... במידה וזה מתחרה הוא פשוט רצה לפגוע במוניטין שלי ובאמינות שלי מול לקוחותיי ומול חבריי ולהראות "כאילו" שאני בנאדם דוחה, בכדי לפגוע ולערער את האמינות שלי כמובן שהדבר לא קרה וזה היה ניסיון עלוב או לפחות תירוץ עלוב לניסיון עלוב לבצע משהו שיפגע בי.

מסתבר שקידום אתרים הוא תחום שהמתחרים בו זאבים, ומחפשים לארוב בכל פינה לטרוף את מי שמהסס, ובכן חברים אם אתם זאבים אני צייד, רציתם לדפוק אותי ולא הלך, אתם מוזמנים לנסות שוב. לעצור את ההצלחה שלנו בתחום על ידי התעסקות בזוטות, זה לא יעבוד.

במקום ליישם את מה שאני מדבר עליו, השמת דגש על היתרונות שלנו, אנחנו מתעסקים לנסות להפיל את המתחרה שלנו זו התעסקות שהיא רעה ומיותרת ברמה האישית ובטח שברמה המקצועית, איזה אדם יעשה מעשה כה שפל כמו שעשו לי ?
עצם העובדה שנעשתה כל כך הרבה השקעה בכדי "לפגוע" בי מראה שכנראה מישהו זקוק לשיחות עם פסיכולוג.

ובכן הנה הבלוג קידום אתרים שלי קיבל פוסט איכותי וקטנטן על הנושא.
ובכן, אני אמשיך לקדם אתרים.. אני אמשיך להביא חדשות על כך ואני בטוח לא אשתמש במייל ספאם בצורה כל כך דפוקה, להבא אמצעי האבטחה שלי יהיו גבוהים מהרגיל..

רק לפרוטוקול: לקח לי למחוק את הפרופיל המזויף, ולהחזיר לעצמי את המייל פחות משעה ועל זה נאמר - OWNED !

לזה שחטף לי את המייל ויצר את זה - תהיה גבר ותראה את עצמך, אל תתחבר מאחורי מעשים של ילדים, אם תבחר שכן יש לך את המייל שלי :)

רוצה לדעת איך החזרתי את המייל שלי מהידיים החלקלקות שלך ? כדאי שתיצור עימי קשר ונוכל לדבר על החובבנות שלך..


תגובה 1:

  1. נראה כמו יצירתיות של מתחרים זבלה
    אתם תותחים וזה לא יעזור לקנאים
    אחלה פוסט!

    השבמחק