יום ראשון, 11 ביולי 2010

דוראן קידום אתרים באתר רשת של YNET

אתר רשת של YNET פתח אגף חדשות חדש של מדיה ומאמרים בנושא שיווק באינטרנט. חברת דוראן קידום אתרים וחברת סאו סימפל יצאו בשיתוף פעולה מלא וכותבות תוכן לאגף החדשות החדש שנועד להעלות את המודעות הציבורית לתחום.

להביא מידע עדכני בנושאים החשובים באינטרנט ועל גוגל, וכמובן להעניק טיפים ומידע חינם לבעלי האתרים אשר אין ביכולתם להעניק תקציב נאות לקידום אתרים. כמות הבלוגים ברשת האינטרנט אשר מספקים מידע יעיל על התחום הוא כמעט בלתי מוגבל, הבעיה היא שלא ניתן להבדיל בין המאמרים האיכותיים והבלוגים האמיתיים

לאלו של חברות קידום אתרים הנועדו סזה"כ לקדם ביטויים מסוימים. אתרי חדשות נכנסים לתמונה בכדי להוות אוטוריטה בנושאים אלו ויאפשרו לכותבים האיכותיים ביותר לכתוב מידע יעיל ואמין לגולשים ולבעלי האתרים השונים, ככל שהאגף השיווקי של האינטרנט יתפתח יעלו עוד ועוד כותבים איכותיים המתמחים בתחומים שונים (לפחות כך אני מקווה)

YNET היום משמש כאתר החדשות הנקרא והנצפה ביותר בישראל ולא סתם, איכות המאמרים והכותבים באתר יוצאת דופן. והאתר מביא שפע של תוכניות כמו אחד העם 101 ,אחד נגד מאה, החיים זה לא הכל ותוכניות רבות אחרות, כמו כן חדשות בתחומים שונים ומידע עדכני ומעניין.

אתרי חדשות יכולים לסייע לנו חברות קידום האתרים בהעלאת המודעות הציבורית לתחום מתפתח בשוק ההייטק היום.
הדרישה לחברות איכותיות רק עולה עם הזמן ואתרי חדשות יוכלו להעניק במה אמיתית ואיכותית לתכנים איכותיים ועדכניים שנועדו לקהל הקוראים הקבוע של האתר.

כמו כן בעלי אתרים ועסקים שיש ברשותם אתר אינטרנט אך אין ביכולתם לתת תקציב משמעותי לקידום אתרים יכולים לקבל מגוון טיפים ומידע יעיל שיסייע להם לקדם בעצמם את העסק ללא צורך בשירותי חברת קידום אתרים, שירותים יקרים מאד כידוע ובמה כזו תאפשר חשיפה גבוהה יותר ואיכותית יותר.

שלושת המאמרים הראשונים באגף החדש:

גוגל כבר לא רלוונטי

קידום אתרים וגוגל ענקית האינטרנט

גוגל נכנסת לפארמוויל


2 תגובות:

  1. יוזמה נהדרת, רק שאני מתקשה למצוא את האוסף של כל החדשות מהאתר הראשי של רשת...

    אני מדבר על העמוד הזה - http://reshet.ynet.co.il

    השבמחק
  2. בפוטר למטה תחת וידאו ושידור חי , יש סעיף שנקרא עולם המדיה..

    השבמחק