יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

היום שבו מייסד Crazy egg ו -KISSmetrics השתמש באחד ממחקרי במאמרו על שיווק באינטרנט

במהלך השנים משווקי אינטרנט כתבו על כך שאם תכתבו תוכן ממש איכותי אתם תקבלו קישורים חזרה, ואלו יהיו הקישורים הכי טובים שתקבלו אי פעם. עם זאת לאור המצב העגום של האלגוריתמים של גוגל רבים מהמשווקים אם לא כולם, עוסקים בבניית קישורים יזומה שאינה קשורה כלל לתוכן איכותי או לבניית סמכות של אתר העסק של הלקוח או שלהם.

המוטו שלי מאז ומעולם היה שאין לי "אסים" בשרוול ושמאמרי המחקר שלי נולדו בכדי שכל אנשי המקצוע בתחום ידעו איך לעבוד טוב יותר ובייחוד מה עובד ומה לא, כמה שיותר פרקטיקה יותר טוב. מאמרים נועדו בכדי לתת ערך מוסף אמיתי וכמה שיותר, אם תמיד יש מטרה מכוונת לכתיבת התכנים שלכם ההתמדה תשתלם.

If you build it they will come


אחד המחקרים המשמעותיים ביותר שכתבתי בשפה האנגלית היה על מדדי הסמכות של אתר בגוגל וריכזתי את 7 העקרונות הכי משמעותיים לשיפור מדדי הסמכות בעיניי גוגל, הרעיון מאחורי המחקר הוא להראות שיש "אינטרס רחב" שעל פיו חייבים לפעול בכדי להניב תוצאות ממוקדות ולא על ידי מקבץ פעולות טכניות, איני טוען שמקבץ הפעולות הטכניות אינו מניב תוצאות, הרי רק לא מזמן העלתי מקרה בוחן שמראה שאפשר לפרוץ לעמוד הראשון בשלושה חודשים. אך אני כן טוען שחיזוק מדדי הסמכות בגוגל או עבודה על "מדדי המותג" היא יעילה יותר כאשר עובדים עם לקוח במיוחד אם הוא לקוח תאגידי, הרבה יותר מאשר עבודת קישורים או מיקוד על מילות מפתח מסוימות.

חשוב לדעת איך לבנות אסטרטגיה שיווקית טובה לאתר ולעסק ולבנות תשתית אינטרנטית שמותאמת לעסק לאו דווקא לעבוד בצורה טכנית פשוטה, אלא לשים את האינטרס הרחב שהוא בניית המותג על גבי האינטרנט וחיזוק מדדי הסמכות והאמינות מול מנוע החיפוש על ידי שימוש באסטרטגיות שיווק באינטרנט מלאות ומקיפות שבאמת מחזקות את המותג ולא פשוט עובדות על תנאים טכניים פשוטים.

המחקר הזה התווסף לשורה של מאמרים שלי בשפה האנגלית שחלקם מופיעים בלינקדין וחלקם מופיעים באתר החברה שלי בארה"ב. אתר החברה שלי בארה"ב אינו מופיע או מדורג בגוגל כמעט בשום ביטוי ובטח שלא בעמוד הראשון, המאמרים שנכתבו בשפה האנגלית לאתר החברה שלי הופצו בלינקדין שלי, בטוויטר, גוגל פלוס ופייסבוק בלבד. נראה שהמאמצים שלי לחשוף ולחקור השתלמו וניל פאטל (Neil Patel) ממייסדי KISSmetrics ו- Crazy Egg החליט לאזכר את המחקר שלי אודות מדדי הסמכות במאמר החדש שלו ואף להשתמש בחומרים הגרפיים שהכנתי. הקישור שאתר החברה שלי בארה"ב קיבל הוא תחת שם המותג של החברה ומוביל למחקר שלי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה