יום שני, 10 במאי 2010

איך לראות את הלשונית המוסתרת בלי ללחוץ על LIKE - הסוף לספאם עמודי המעריצים

פייסבוק התארגנה למען גולשיה והחליטה לבטל את -become a fan , פעולה שהייתה דורשת מהמשתמש להצהיר שהוא אוהב של עמוד מסוים, אם כך פייסבוק החליטה לשנות את מהלך כבד זה ולהפוך את הכפתור לכפתור של LIKE, האם אני אוהב את העמוד או לא.  עכשיו אם פעם היה טרנד של לפתוח עמוד ספאם שאומר "אם תצרפ את כל החברים שלכם, הדפדפן שלכם ינגן משינה , באמת זה עובד! בדוק!" ועמודים בסגנון הזה, עכשיו עלה טרנד חדש של לשוניות מוסתרות.

ספאם מסוג חדש -  סוג ה UNLIKE


אנו רואים עמוד מעריצים שכותרותו היא זו "כנסו לראות את בר רפאלי בלי איפור... מזעזע D:" שאנו נכנסים לעמוד, אנו רואים לשונית מוסתרת שכתובה שם נלחץ LIKE אנו נוכל לראות את התמונה. ברגע שלחצנו תיחשף התמונה הממש לא מזעזעת, אפילו סתם תמונה של בר רפאלי כילדה.

הטרנד הזה תפס תאוצה והתחילו לקום מאות עמודים כאלה "הקעקוע שכל אחת תרצה על בעלה" וכן הלאה. ובכן לאחר חיפושים נרחבים לשים לספאם הזה סוף, ולשים קץ ללשוניות המוסתרות, חבר יקר האיר את עיניי ונתן לי קוד קטן ששמים בשורת החיפוש ובכך חושפים את הלשונית המוסתרת ואת תוכנה ללא לחיצה על כפתור ה LIKE

כן כן גאוני למדי , אני ראיתי את כל התמונות, קעקועים מזעזעים דפים שמנגנים משינה , קישורים לאתרים חינמיים ליצירת מטבעות זהב אוזבקיים ומה לא, בלי ללחוץ על LIKE, למה שאהיה קורבן של ספאם.

עכשיו גם אתם יכולים !


javascript: for(i in x=document.getElementsByTagName("span")) if(x[i].style.visibility=="hidden") void(x[i].style.visibility="visible")

ברגע שאתם נכנסים לקבוצה ומופיע העמוד שאומר לכם ללחוץ על לייק בכדי לראות את התמונה, כל שעליכם לעשות הוא להדביק את הקוד הזה בשורת הכתובת וללחוץ על מקש ה ENTER , אז תופיע השורה המוסתרת. 

חשוב להדגיש : הקוד עובד טוב בדפדפנים של פיירפוקס, וכרום (firefox , chrome) ולא עובד ב אקספלורר (explorer) לכל סוגיו (מפליא) . 

הסוף לספאם!

10 תגובות:

  1. היי אורי תודה רבה

    פוסט נהדר

    השבמחק
  2. גיא

    תודה לך על זה

    זה כל כך מעצבן ולא גוגלי הדרך שלהם לאנוס אותי ולגרום לי להיות חלק ממה שאני לא רותה להיות

    השבמחק
  3. אפשר לעשות "לא אוהב" אחר כך אם זה לא מעניין... בלי להתחיל להקיש קוד כלשהוא

    השבמחק
  4. בעצם זה שאתה מסתכל על זה, אתה קורבן לספאם :)

    ד"א, אם כבר לחצת לייק, תלחץ "רימוב" מהדף הראשי כדי לא להמשיך לקבל שטויות בסגנון "10000 איש כבר עאעאעאעאעאעאעאע ^^".
    ואם אתה ממש רוצה, אתה מוזמן להיות פייסבוק-נאצי ולדווח על כל דף כזה ששולחים לך.

    השבמחק
  5. מכיר את זה כבר די מזמן... מאוד שימושי!

    השבמחק
  6. הבעיה היא שהם חוסמים את האפשרות לדווח על הדפים האלה בפייסבוק כספאם... אז מה הפתרון?

    השבמחק
  7. מעולם לא ראיתי שחוסמים מצד ימין למטה אתה יכול לדווח על העמוד, אני עושה זאת כל הזמן

    השבמחק
  8. עמודי סחיטות הלייקים האלא הם עוד דרך של אנשים לעשות כסף על פייסבוק. אנשים משיגים אלפי לייקים ולאחר מכן מוכרים את העמוד לכל מיני חברות כך שהחברות רק צריכות לשנות את תוכן העמודים וזוכים בשניות לעמודי עסק עם אלפי לייקים..

    השבמחק
  9. זה עוד עובד הקוד היום? ודרך אגב אפשר להגיד שאני רואה פחות ופחות עמודים כאלה ברשת ובנוסף אנשים מתחילים להכיר ולהימנע מדפים כאלה יותר.

    השבמחק
  10. לא עובד לי....

    השבמחק