יום רביעי, 12 במאי 2010

אהבה ממבט ראשון - קידום אתרים

איך קרה שהתאהבתי במקצוע שלי , סרטון קצר וקולע על אהבה ממבט ראשון :)
קידום אתרים זה מקצוע שנפל עליי מלמעלה , הייתי תקוע כמנהל שרתי ווינדוס כמעט שנה וחצי לפני שפתאום קיבלתי את ההצעה הזו.

לעשות את הצעד של לעזוב את העבודה המסודרת והנוחה שלי עם המשוכרת הענקית שלי לטובת עבודה מהבית עם משכורת נמוכה, לא היה קל כלל, אני עזבתי עבודה בהייטק, בשביל לעבוד במשהו שלא ידעתי עליו כלום, הייתי חסר ניסיון. ולא ידעתי האם אני טוב בכך או לא.

לקחתי leap of faith - והחלטתי ללכת על זה ובגדול. יצא שזה אחד הדברים שאני הכי טוב בהם, שלא לדבר על מאוהב בהם לחלוטין... זה כמו התמכרות שלא יודעת שובע, ומסתבר שאני גם טובה בזה.
קידום אתרים הוא התחום היחידי בהייטק שעלייך לשלב בו יצירתיות , כושר התמצאות טכני, מחשבה חופשית וכמובן , לחשוב מחוץ לקופסא.

רוב חברות קידום האתרים מאמינות ואף פעולות בשיטה היבשה, יש נתונים , הנתונים עובדים על פי זה אנחנו נעבוד וזהו. מה שהמתחרה שלי עושה אני אעשה וכך אגיע לתוצאות שלו. החשיבה הזו נכונה עד גבול מסויים , עלינו לעשות את הדבר שישנה את המשוואה, את הדבר שיתן לנו את המקום הראשון.

פה נכנסת היצירתיות , ככל שתפעלו בצורה יצירתית לבנות קישורים, לכתוב תוכן , סרטונים וכדומה. כך יהיה הסיכוי שלכם לעבור את המתחרים שלכם גדל משמעותית. זה נכון לפעול לפי העקרונות שכולם יודעים, לבנות קישורים , לכתוב תוכן איכותי, לעשות אופטימיזציה. אבל זה לא המהות של קידום אתרים, זה רק הTEMPLATE הטכני, זה רק הפעולות השוטפות, בכדי לעבור את המתחרים שלכם לא רק שעליכם לעשות כמוהם, אלא עליכם לחשוב מחוץ לקופסה.

לעשות את הדבר היחיד שהם לא עשו, לתקוף את הצד האחורי איפה שאין אף אחד אחר, בכדי לכבוש את הפסגה של גוגל בביטוי הרצוי, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים או חוששים מהיכן נביא קישורים. ובכן בניית קישורים יכולה להיות בעיה רצינית שאוכלת זמן , ומצד שני יכולה להיות חוויה יצירתית ביותר, שמאתגרת את המחשבה שלנו בכל יום מחדש.

הדבר שהכי חשוב לי בעבודה הוא הכרת התודה של הלקוח שלי, שאני רואה לקוח שאומר לי בתדהמה שבזכות הפעולות שלי נכנס לו רווח לעסק. זה מתורגם לאיכות החיים שלו, אני בעזרת העבודה שלי , תרמתי לאיכות חייו של הלקוח שלי.

לא רק שאני מספק מוצר, ושירות אני גם מעלה את איכות חייהם של הלקוחות שלי, אני משפר את החיים שלהם בעוד קצת. לדעתי למי שמאמין בקארמה, זוהי קארמה חיובית. אם הצלחתי לסייע לבנאדם להגדיל את הכנסותיוף ולהביא עוד לחם לשולחן משפחתו. עבודתי נעשתה

חברים זה המקצוע היחיד בעולם שמאפשר מינימום הוצאות, מקסימום הכנסות , שיש לו השפעה אמיתית על חייהם של אנשים (הלקוחות שלנו) שלא מצריך מאיתנו 16 שנה של לימודים. וכל אחד יכול לעשות את זה. מי יהיה יותר טוב או פחות טוב זה כבר תלוי במקדם עצמו , וכמה חריף השכל שלו.

סרטון קצר וקולע , על ההחרפה שלי בנושא קידום אתרים , מה שהתחיל בהתאהבות קטנה , הפך לאהבה גדולה  עבר טרנספורמציה לתשוקה אמיתית ומשם לאובססיה של ממש.

קידום אתרים - הייעוד שלי.


תגובה 1: