יום ראשון, 4 במרץ 2012

היום הפתוח לבית הספר למקצועות השיווק באינטרנט

רבות כתבתי בשנתיים האחרונות על קורס קידום האתרים והפוטנציאל שמציע האינטרנט בכדי למנף רווחים ואף לבנות לעצמך מקצוע. ככל שהאינטרנט מתפתח גופים גדולים ועסקים מזהים את הפוטנציאל הטמון בו ומצטרפים לשורות ארוכות של עסקים אשר מעוניינים להפיק רווחים מאחד מאפיקי השיווק החזקים והחשובים בעידן של היום.

שיתוף פעולה מדהים, מקצועי ואיכותי עלה מתוך הצורך הזה על ידי מאקו, מכללת ג'ון ברייס וחברת סאו-סימפל. להקמת בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט. המציע מגוון גדול של קורסים מקצועיים ומלאים להכשרת בעלי עסקים ואנשים מן השורה למקצוע איכותי באפיק השיווק האינטרנטי, בין אם מדובר בבעל עסק שמעוניין לקדם את העסק שלו IN HOUSE לבין אדם פרטי המעוניין לעסוק בתחום השיווק באינטרנט ועוד.



סטנדרט עבודה אמיתי לומדים ממקצוענים אמיתיים - אוטוריטה אמיתית לתחום האינטרנט


חשוב לציין שעד השנה האחרונה, תחום קידום האתרים והשיווק האינטרנטי בכללותו היה תחום יחסית פרוץ, המוסד היחידי שנחשב אשר מלמד את הקורסים הללו הוא מכללת ג'ון ברייס הדרכה, רק בשנה האחרונה קמו עוד כמה קורסים המעוניינים לתת מענה אמיתי ומקצועי לסטנדרט העבודה בשוק.

אך היוזמה הזו מייצגת את הקידמה של התחום ושל האינטרנט, מכללת ג'ון ברייס הדרכה וחברת סאו-סימפל מעמידים בחזית תחום השיווק באינטרנטי רף חדש וגבוה במיוחד. סטנדרט עבודה איכותי ולימוד מקצועי מכל שאר המוסדות הקיימים היום בשוק, ביחד עם אתר מאקו זהו שילוב מנצח שאין כמוהו.

רוצים לראות אותי מרצה ? 


לאלו שמכירים אותי, אני הולך לדבר ולהרצות על קורס שיווק באינטרנט אשר עובר בבית הספר למקצועות השיווק באינטרנט. כמו כן, תוכלו להתרשם ממגוון גדול של קורסים חדשים ומלהיבים, להפגש עם הגדולים האמיתיים של תחומי השיווק באינטרנט ועוד !

יאללה בואו לפגוש אותי שם ? 

http://www.mako.co.il/special-school

תגובה 1: