יום ראשון, 3 ביולי 2011

איך להציג סייטלינקס בפרופיל גוגל שלנו - הצגת פרופיל גוגל חדש בתוצאות החיפוש

כולנו מכירים את הפרופיל שלנו בגוגל, כחושבים על זה, לא כולם מכירים. לרוב האנשים יש רק ג'ימייל במקרה הטוב, ובכן גם לגוגל ישנו פרופיל, הפרופיל נועד לרכז את כל הפעילויות והמוצרים השונים שאנו משתמשים בהם בגוגל, לגישה נוחה ויעילה. אםאנו משתמשים בהתראות גוגל (Google Alerts), או ברידר (Google Reader). כך או כך כל שירותי גוגל מרוכזים בפרופיל אחד, עד כאן הכול מעולה.

לפני השקת גוגל+ (Google+), הרשת החברתית החדשה של גוגל. לא היה כל כך שימוש לפרופיל, אם כי הוא היה עולה בתוצאות החיפוש כאשר היו מקישים את שמנו בגוגל. לאחר השקת גוגל +, הפרופיל עבר שידרוג משמעותי ועכשיו מופיע הפרופיל בתוספת של Sitelinks, אותם קישורים שבחרנו להציג בפרופיל שלנו.

הצגת sitelinks בתוצאות החיפוש של גוגל

לכל המשווקים שבינינו או הסופרים שבינינו זו הזדמנות טובה להציג את הקישורים החשובים לנו, את אתר החברה שלנו, הבלוג שלנו או אתרים אליהם אנו מחוברים. האינטגרציה הכללית המשופרת של גוגל אינה מפליאה אותי, היה ברור שיבוא היום שבו נוכל לרכז את כל השירותים בממש חברתי נוח וממודר.

לנער את האבק מפרופיל הגוגל שלנו - לשדרג אותו עם סייטלינקס חדשים


הגיע הזמן לנער את האבק מעל פרופיל הגוגל שלנו ולערוך אותו, ניתן לעשות את זה דרך הגוגל+ שלנו. עלינו להכנס להגדרות גוגל+ שנמצא בצד שמאל למעלה (סמל של גלגל שיניים).

דרך הסרגל העליון החדש של גוגל בגוגל+
לאחר מכן נבחר בצד ימין "סקירה כללית של החשבון" ונוכל מיידית לראות בחלק העליון תחת התמונה שלנו "ערוך פרופיל"

עריכת הפרופיל שלנו דרך גוגל+


לאחר מכן בפרופיל יופיע סרגל עריכה אדום למעלה, המעיד שאנו במצב עריכה של הפרופיל, ובצד שמאל יופיעו רשימה של קישורים או לסירוגין מקום להוסיף בו קישורים, ברגע שנלחץ על האיזור נוכל להחליט איזה קישורים יופיעו, והאם להצג אותם בפרופיל שלנו. לאחר שנעשה זאת ונאשר בסרגל האדום העליון הפרופיל גוגל שלנו יתעדכן ויופיעו הסייטלינקס הרצויים.

במידה ואין לכם עדיין גוגל+ (Google+) אתם צריכים להכנס לפרופיל הגוגל שלכם דרך כניסה לחשבון המייל שלכם בג'ימייל (Gmail), כיום הסרגל השחור והחדש של גוגל נמצא בכל אחד מהשירותים השונים ואפשר בקלות להכנס ולערוך את הפרופיל שלנו.

אפשרות עריכה לפרופיל שלנו דרך חשבון הדואר שלנו בג'ימייל


בגדול גם אם אנו לא נכנסים לג'ימייל עצמו אלא סה"כ מתחברים לחשבון הגי'מייל שלנו, בעמוד הבית של Google, אנו יכולים לראות בחלק העליון את האפשרות לערוך את הפרופיל שלנו באופן ישיר, ולהוסיף את הקישורים שלנו דרך שם.

אפשרות עריכה לקישורים שלנו דרך עמוד הבית של גוגל

האינטגרציה שגוגל מציעים לכל שירותיהם ואף שיתוף המידע ביחד עם שירותים נוספים, פורצת דרך. אנו יכולים בצורה נקייה וממודרת לשתף מידע עם קבוצות החברים שלנו (המעגלים). בניגוד לפייסבוק שקיבלנו צורה מרובעת שעליה מוסיפים אלמנטים שוב ושוב, הרשת החברתית של גוגל בנויה בצורה מעגלית עם יכולות אינטגרציה לכל השירותים מובנים כבר מההתחלה. רק הזמן יגיד מה יהיה האפקט של הרשת החדשה הזו, מה שבטוח בקרוב פני התחום של קידום אתרים ישתנו לחלוטין, נעבור מעבר חד מהעולם הטכני של אלגוריתמים לעולם הקריאייטיב של תוכן איכותי וקורץ לגולש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה