יום רביעי, 2 ביוני 2010

עדכון על האלגוריתם החדש מיידיי - MAYDAY

יצאה הצהרה רישמית של מאט קאטס בנושא האלגוריתם החדש - MAYDAY . שקיבל את שמו על כך שהוטמע בתחילת מאי וכיסח מאות אלפי אתרים. אם לא מליונים.

מטרת האלגוריתם

מאט קאטס מצהיר, שאלגוריתם זה פותח והוטמע במטרה לשפר את איכות הדירוג של ביטויים זנב ארוך, משמע אתר שאינו עומד בתקן האיכות יעוף, ואתרים איכותיים באמת יופיעו במקומות הגבוהים, לאחר שהוטמע האלגוריתם, עשרות אלפי אתרים דיווחו על ירידה חדה בתנועה לאתריהם, חלק דיווחו על קיצוץ של יותר מ 80% !


"זה לא זמני ומכיוון שזהו שינוי אלגוריתמי לא יהיה מדריך התנהלות אל מול המצב" 

מאט קאטס מצהיר שבוידאו שהשינוי אינו זמני ולא סתם, הוא עומד אחד לאחד בתקן האיכות החדש שגוגל הציבו לעצמם במטרה להביא את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר לראש התוצאות. זהו רק צעד אחד בשרשרת פעולות שגוגל מבצעים בדרך לחיסול הספאם וקידום אתרים ברמה שאינה איכותית.

לאחר הטמעת קפאין בסוף השנה של 2009 , והטמעת השינויים האחרונים שנועדו לחסל את הספאם על גבי הרשת. ניתן לראות מגמת התפתחות משמעותית מבחינת גוגל, וישנה הצהרה חד משמעית "העלאת רף האיכות" של אתרים באינטרנט.

במידה והאתר לנו נפגע מה עלינו לבצע?

מאט קאטס נותן מעט טיפים ומסביר שאם האתר שלנו נפגע, עלינו לבחון האם התוכן של האתר איכותי, האם אנו מקשרים בצורה לא איכותית ?
מיכיוון שאלגוריתם זה אינו משפיע על הדרך שבה גוגל סורק , או על הדרך שבה גוגל מאנדקס אלא יותר על איכות האינדוקס. הדגש האמיתי כאן הוא על תוכן
תוכן איכותי ישפר את המצב !

הוידאו המלא :

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה