יום שלישי, 8 ביוני 2010

דוראן קידום אתרים במקצוענים 10 - הפעם שיווק ברשתות חברתיות

גיא בכר מתארח בפעם השנייה בתוכנית המקצוענים 10, הפעם אנו מסבירים על הפעילות ברשתות חברתיות, מהן הרשתות העומדות לרשותנו בארץ, מה ניתן לעשות איתן, מהם הכלים העומדים לרשותנו בכדי לקדם את העסק שלנו בתוך הרשת החברתית להעלות את המודעות למצור או לחברה. וכמובן איך ליצור באז ויראלי איכותי בכדי לקדם את עצמו.

בוידאו מוזכרים שלושה רשתות חברתיות עיקריות, דה מארקר רשת חברתית לעסקים, פופיק רשת חברתית, ופייסבוק הרשת החברתית הגדולה בעולם. שלושה רשתות אלו מציעות לנו כלים שונים לקידום העסק שלנו ברשת החברתית החל מפיחת גבוצות, בלוגים ועמודי תווך. לכל רשת יתרונות חסרונות שונים. ניתן למצוא פירוט מפורט יותר של הרשתות החברתיות האלו במאמר המלא בבלוג החברה (המאמר המלא)

המגמה של שימוש ברשתות חברתיות ככלי שיווקי יעיל רק צומחת ומבססת לה לא מעט אוהדים ושיטות פעולה, ישנם קורסים שלמים המועברים בנושא, והדרכות מעמיקות על הכלים שהרשתות האלו מציעות לנו בכדי ליצור לנו קהל קוראים , מתעניינים אמין ואיכותי.

דבר אחד בטוח, רשת חברתית אינה עולה לנו כסף, רק זמן ואם יש לנו זמן להשקיע בצורה איכותית אנו יכולים להניב תוצאות משמעותיות בזמן יחסית קצר, הקבוצה של הבחרה עומדת על כמעט אלף איש בזמן קצר של שלושה חודשים, אלף איש נישתיים העוסקים בתחום.  כל מקדם אתרים שעוסק גם בנישת הרשתות החברתיות יודע שלנהל קבוצות בפייסבוק וברשתות אחרות זה לפעמים פול טיים ג'וב. בהצלחה !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה