יום שבת, 12 ביולי 2014

עמוד סטטוסים מצייצים נמחק מפייסבוק - פייסבוק החזירו אותו

מחקו את עמוד סטטוסים מצייצים


נראה שבזמן המלחמה עם חמאס, הצליחו לפרוץ לעמוד סטטוסים מצייצים ולמחוק אותו, משום מה כאשר מחפשים אותו, הוא מופיע בחיפוש אך כשמנסים להגיע אליו מגיעים לעמוד הבית של פייסבוק. הייתכן ומישהו הצליח לפרוץ לעמוד ופשוט למחוק אותו?

למזלו של בעלי העמוד לאחר שמוחקים או מבקשים למחוק יש שבועיים עד שהעמוד ימחק בפועל, על פי עדכונים שונים וכתבה שמופיעה באתר מזבלה נראה שפייסבוק מיודעים וכנראה שהעמוד יחזור לעצמו, נצטרך להמתין ולראות.



חשוב לזכור כמו בקידום אתרים לא לשים את כל הביצים בסל אחד

סטטוסים מצייצים הוא דוגמא לסיבה שבגינה לא שמים את כל הביצים בסל אחד, אם לסטטוסים מצייצים היה אתר למשל שמרכז את הפעילות שלו ועמוד פייסבוק שמגבה אותו, הוא היה יכול לשמור על הקהל ועל העמוד, או לפתוח חדש ולנתק את הידיעות מהאתר אליו, העמוד נמחק וכמו שאנו מכירים את תרבות הפייסבוק גם אם יעלה עמוד חדש, סביר שלעולם לא יהיה אותו דבר. 

גם בשיווק באינטרנט שלכם, תשתמשו בכל הכלים השונים, כולל קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק בערוצים נוספים.

פתחו כבר עמוד חדש - האם זה אותו בעלים או שמא מישהו רוכב על העובדה שהעמוד נמחק?

בתוצאות החיפוש בפייסבוק הופיע עמוד חדש, עם אותו לוגו, שיש לו מעט מאוד עוקבים, לכו תדעו האם זה של אותו איש או אותה הנהלה, או האם מישהו תפס טרמפ והשתלט על העמוד על ידי יצירת עמוד חדש שכולם יצטרפו אליו.  זה עמוד מתחילת 2014 שיש לו מעט מאוד עוקבים ששם לעצמו תאריך של 2012. זה לא העמוד המקורי


איך להתגונן ממתקפות כאלו

עליכם להשתמש בכל המנגנונים שמוצעים לכם, אם תיבת המייל שלכם היא ג'ימייל תוכלו להשתמש בלוגין כפול שדורש שליחת SMS לפלאפון שלכם בכדי להכנס אפילו אם יש להם את הסיסמא, תוכלו לעשות צעד דומה עם הפייסבוק שלכם, במידה. 

אם לא יהיה להם את הטלפון שלכם, לא יוכלו לפרוץ, למחוק או לפגוע באתרים שלכם או בדפי הפייסבוק שלכם.
הימנעו מהתקנת פלאגינים חשודים, כל אפליקציה שדורשת מכם את פרטי ההתחברות וכו', בדרך כלל מדובר בphishing שנועד לזרוק אתכם מניהול העמוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה