יום שבת, 30 במרץ 2013

חג וזה :) - לא פוסט רשמי

כן חג פסח עכשיו, אז מה מעניין אתכם קידום אתרים ? ומנועי חיפוש ? זה יהיה הפוסט הלא רשמי הראשון שיעלה לבלוג הזה, אני דווקא גאה בו כי אחרי כמעט שלוש שנים שאני כותב, חוקר ומביא מידע אודות מנועי חיפוש, גוגל, קידום אתרים וכו' אוכל לשתף אתכם גם בדברים מעט אחרים.

בדרך כלל אני ממדר את הנושאים הללו לשני בלוגים שונים, האחד זה הבלוג הזה של קידום אתרים ואינטרנט וכו' והשני זה בלוג על פילוסופיה (http://www.embrace-truth.com) מוזמנים להציץ בו הוא נחמד לאללה :). הפעם ארצה לכבוד חג הפסח לשתף אתכם דווקא במוזיקה שמעשירה את חווית החופש - לא חווית החג אלא חווית החופש .

הקטע הראשון הוא מאוד ישן של אמן שנקרא Art of trance


זה שילוב די מנצח של אסיד, טראנס, מוזיקה קלאסית ואמביינט יחד. זה אמן שנוי במחלוקת בשנים שבו הטראקים הללו יוצאים אבל יש כאלה שטוענים שזה הטראנס המקורי והאמיתי לעומת שאר הדברים שיוצאים. אני אישית גדלתי כל חיי על טראנס ורוק ומטאל אבל טראנס נשאר תמיד ברקע כחלק ממני, לא אוהב את הטראנס של היום כי הוא מושתת על בומים ולא על מלודיות כמו של אז.

הקטע השני הוא יותר אוסף מאשר קטע של עיבודים של Goa trance משנות ה90' שעבר רימיקסינג לאמביינט, כלומר זה Ambient goa, יש שני אוספים ממש טובים שאני ממליץ כמוזיקה לעבודה, בדרך כלל שאני עושה עבודה טכנית שדורשת ממני לזהות מבנים, למפות אתגרים ולבצע שינויים במבנה של אתר, האוספים הללו יהיו חלק ממה שמתנגן ברקע.


הראשון נקרא Beyond infinity 2010 mix



השני נקרא destination infinity 2012 mix


בכל האוספים שאני נותן ניתן לפתוח את התיאור ויש שם את כל הטראקים עם הזמנים שלהם כדי שתוכלו לדלג לכם קדימה או אחורה בין טראקים ולא להתקע עם מקשה אחת שלא ניתן לעבור הלאה לנקודות מסוימות :) בהחלט אחד מהפיצ'רים היותר טובים של יוטיוב.

ישנו אוסף ממש נחמד אך רגוע הרבה יותר ובסגנון מעט אחר של אמביינט, יותר מוזיקה לעבודה קלה או סתם כאשר אתם משוטטים בפייסבוק או באינטרנט.

peliadian friend


זו מוזיקה מעט רגועה יותר, אני תמיד נהנה לשוטט ברחבי הפייסבוק, פורומים שאני פעיל בהם או לקרוא דברים מעניינים בפורבס כאשר זה מתנגן ברקע.

והכי חשוב ברוח המסר של פסח...

Remember we are on earth, a flying rock in the middle of endless space...

Let go and be Free... truly free...








תגובה 1:

  1. In the beginning was the rhythm;
    The rhythm that comes from Africa;
    The cradle of all creation;
    The motherland.
    In 1987 the rhythm was born;
    House music was conceived of the rhythm.
    The essence of house is the rhythm.

    (D. Ramirez – Columbian Soul)

    גם אצלי זה התחיל מאהבה גדולה לטראנס, אבל בסוף שנות ה-90 נכנסו לישראל ההאוס והאלקטרו - שתפסו אותי חזק יותר. מזכיר לי את הימים הטובים של פעם, כששרצתי במועדונים כל שבוע עד הבוקר... אין הרבה דברים שהצליחו להשתוות לחוויה הזו.

    השבמחק