יום חמישי, 14 ביוני 2012

קורס קידום אתרים במכללת ג'ון ברייס והמכללה למקצועות השיווק באינטרנט

אין ספק שהעתיד המקצועי נמצא באינטרנט, בשנים האחרונות מספר המקצועות הקשורים במישרין ובעקיפין לאינטרנט גדלו בצורה משמעותית. עוד ועוד מקצועות צומחים מתוך סביבת האינטרנט ומתוך הצורך של בעלי העסקים למנף את סביבת האינטרנט לטובת חשיפה גדולה יותר של העסק מה שכמובן בסוף מתבטא ישירות בכסף.

כל בעל אתר אינטרנט יודע שבכדי להיות באינטרנט צריך להופיע במנוע החיפוש. בכדי להופיע במנוע החיפוש יש צורך בפעולות מגוונות לאורך זמן תחת התקנים של גוגל בשביל לשפר את המיקומים של האתר  בתוצאות החיפוש, היום כולנו מכירים בכך כ-"קידום אתרים". קידום אתרים הוא מקצוע מהמבוקשים שיש בתעשיית ההייטק והאינטרנט, כל בעל עסק אשר יש ברשותו חזית אינטרנטית צריך לקבל חשיפה גבוהה יותר בכדי לחזק את המותג שלו בקרב קהל היעד או הציבור בכלל.

קידום אתרים במנועי חיפוש זהו מקצוע מכניס, אבל מכניס באמת

 

אל תתנו לכותרת לבלבל אתכם, לא מדובר בקסם ובטח שלא מדובר במעשה חובבנות שיכול פשוט באורח פלא להכניס לכם הרבה כסף, מדובר במקצוע מכובד שמאפשר לכם כמקדמי אתרים לקחת את האחריות המלאה על החזית השיווקית של חברות גדולות וקטנות וכתוצאה מכך להרוויח גם ללקוח שלכם וגם לכם, יש צורך בהכשרה מקצועית מלאה בכדי באמת לקדם בצורה יעילה, כמו בכל עסק עלייך ללמוד אותו, להבדיל מלימודי משפטים או לימודים אקדמאיים שאנו נשקיע 3 שנים מלאות בכדי אולי למצוא משרד שיקבל אותנו, אנו יכולים ללמוד מקצוע שיאפשר לנו לפתוח עסק עצמאי ומהר, הביקוש למקדמי אתרים עולה כל הזמן ככל שעוד ועוד עסקים מבינים שללא האינטרנט הם פשוט יכחדו.

יתרונות ברורים של המקצוע:

  • עצמאות ועבודה מהבית - כעצמאי אתה קובע את הכללים
  • עבודה כשכיר בחברות גדולות
  • הכנסה נוספת בהמשך לעבודה - עבודה בחצי משרה (מהבית)
  • הרמת סטרטאפים עצמאיים וקידומם על גבי האינטרנט
  • עבודה עם גופים גדולים ויצירת קשרים עסקיים ענפים
  • התברגות לתעשיית ההייטק ופתיחת דלתות משמעותיות

 

הרשימה עוד ארוכה !

 

אני את הקורס שלי עשיתי בג'ון ברייס, כיום אני מנהל באחת החברות הגדולות בארץ לקידום אתרים ושיווק באינטרנט. אני כותב טורים במגוון אתרים גדולים ביניהם מאקו דיגיטל, אני עובד בשיתוף עם חברות גדולות ואף מרצה במגוון מקומות, למי שמכיר אותי אני גם המרצה המוביל בקורס קידום אתרים, מחזורי הערב במכללת ג'ון ברייס בתל אביב והשמיים הם הגבול, אני התחלתי את דרכי בקורס כמו כל אחד אחר.

  • גם אני עבדתי בעבודה משעממת ואמרתי לעצמי שאני לא יודע מה ארצה לעשות בעתיד
  •  גם אני חשבתי שאצטרך לעשות פסיכומטרי מייגע ואלך להיות עורך דין כמו כל האלפים שעשו תואר והיום עובדים בדברים אחרים
  •  גם אני הייתי בחוסר וודאות מוחלט בנוגע לעתיד המקצועי שלי 

                 

              עד שהגעתי לקורס וקיבלתי מקצוע - מקצוע מכובד ואמיתי. 

הנה תגובה יוצאת דופן מאחד התלמידים שהיו לי בקורס - לא ידעתי עליה עד היום אך היא בהחלט אומרת הכול (תודה איתן Your the greatest)



בואו והכירו את המכללה תוכלו לשפוט בעצמכם ביום הפתוח !



6 תגובות:

  1. אתה תותח ואתה השראה...מעבר לכל הידע והכול לימדת אותי מקצוענות מה היא באמת . וזה המסר לכל אדם שרוצה להתעסק בתחום הזה. תהיה מקצועי וכבד את עצמך מעל הכול.

    השבמחק
  2. תודה רבה איש יקר מילים כדורבנות.. כאשר אתה אומר את הדברים הללו, אני יודע ובטוח שקיבלת את הכלים המלאים לצאת ולטרוף את התחום הזה - תזכור אני תמיד פה בשבילך בכל הקשור למקצוע שלנו !

    השבמחק
  3. מצטער שלא יכולתי לבור לכנס.. אני שמח שיש לך בלוג...
    במילה אחת. תודה.

    השבמחק
  4. אורי היי
    כמו תמיד פוסט מעולה, רציתי לדעת אתה גם מרצה שם עדיין בקורס קידום אתרים במכללת ג'ון ברייס והמכללה למקצועות השיווק באינטרנט .

    השבמחק
    תשובות
    1. אמצע העמוד

      http://www.mako.co.il/special-school/Article-34eeb3c80910631018.htm

      מחק
  5. נשמע ממש מעניין, אני אבדוק על זה..

    השבמחק