יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

פקודת לינק (שירות יאהו אקספלורר) ביאהו נסגרת מחר 21.11.2011

כצפוי כמו שדיווחנו בפוסט הקודם על הנושא, מחר יהיה יומו האחרון של שירות siteexplorer של יאהו שאיפשר לכל מי שמעוניין לראות את כל פרופיל הקישורים הנכנס של כל אתר שיחפוץ, הכלי שי יאהו העניק בחינם תמונה מאוד מדויקת של פרופיל הקישורים.

בפוסט הקודם הזכרתי כמה כלים מעולים שניתן לבצע איתם מחקר מתחרים, ביניהם ה-Majestic SEO אמנם המג'סטיק הוא הכלי הכי יעיל ויסודי שאני מכיר, אך הוא לא זול :) רוב הכלים החינמיים שהיו קיימים בשוק עד כה, התבססו על השירות של יאהו וכעת, נראה שאם לא ימצאו ספק תוצאות אחר או שמא יפתחו אלגוריתמים שיסרקו את הקישורים בעצמם, האתר שלהם ילך לפח הזבל.

עם זאת אנו מודים ליאהו על השירות הנפלא שהעניקו לנו כל השנים, ומוקירים את העובדה שיכולנו עד לא מזמן לקבל פרופיל קישורים כמעט בתמונה מלאה. כנראה שנאלץ להסתפק בכלי של SEOMOZ או כלים אחרים חינמיים, אך התוצאות בהם אינן מדוייקות כמו בכלים בתשלום.

אנו בכבוד רב מספידים בזאת את פקודת link ופקודת linkdomain .

2 תגובות:

  1. קודם גוגל ועכשיו יאהו, הסוף לפרופיל קישורים חינמי. מעניין מדוע הם זנחו את האפשרות הזאת, יש לזה איזה תשובה טובה? פרידה נחמדה ערכת פה, במיוחד עם מרש האבל.
    עד שכבר התחלתי להשתמש, לקחו לי את החומר הכי טוב בסרגל!

    השבמחק
  2. כמובן ההשמדה של פקודת הלינק החינמית היא צעד אסטרטגי חשוב ב-Searchalliance של מיקרוסופט ויאהו, הם רוצים שתרשם לכלי מנהל האתרים של בינג שם יהיה זמין המידע הזה, ולא לכל העולם ובחינם :)
    (אם אתה לא מכיר את האיחוד של השניים זה האתר
    http://www.searchalliance.com/home

    השבמחק