יום חמישי, 29 בספטמבר 2011

גוגל + מגיעים ל-50 מיליון משתמשים בעולם

בכתבה שהעלתי בבלוג שמוג, השמצתי קשות את הרשת החברתית החדשה של גוגל+. היה נראה שגוגל מתקשים להביא תנועה, אפילו המנכ"ל שלהם לא נכנס ובכלל כל עניין המעגלים האלה נראה לי מוזר. אמנם בישראל רוב האנשים מקובעים אך נראה שבעולם הסיפור הוא הפוך.

גוגל+ זו הרשת החברתית היחידה שמתחרה בפייסבוק, הן באיכות הרשת החברתית והן בסדר גודל. הרשת החברתית הזו הייתה מבוססת הזמנות בלבד עד שבוע שעבר, כאשר גוגל בצעד נועז החליטו לפתוח את השימוש בגוגל+ לקהל הרחב. כמו כן גוגל ביצעו אינטגרציה של הרשת החברתית לאייפונים, אנדרואיד, גוגל רידר, בלוגר ושירותים נוספים של גוגל בכדי לעודד הצטרפות, עלו עשרות כתבות המשמיצות את הרשת לאור חוסר הפעילות שלה בחודש האחרון.

ובכן גוגל הוכיחו אחרת, לא הספיקו לעבור שלושה ימים מהרגע שנפתחה הרשת והצטרפו עוד 10 מיליון איש, גוגל הגיעו רשמית ל 50 מיליון איש ברשת החברתית וזאת רק ההתחלה, הפוטנציאל של הרשת החברתית הזו עדיין בחיתולים ופיתוחים רבים וגדולים מתוכננים מאת צוותי גוגל, פייסבוק שעדיין עומד בראש הפלטפורמות החברתיות צריך להתחיל לפחד, כך זה התחיל עם מנועי החיפוש ועכשיו זה מדשדש ובא לעולם הרשתות החברתיות.

רק בשביל שנוכל לתפוס את סדר הגודל בתנועה לתוך הרשת החברתית ובתוכה - התנועה בזירה החברתית של גוגל עלתה ביומיים ב 1269%

בהתחלה היו הרבה מנועי חיפוש וגוגל ביניהם, לאחר מכן גוגל גדלו והתפתחו ועקפו כל מנוע חיפוש אחר בעולם, האם אותו דבר יקרה עם הרשת החברתית ? האם גוגל יצליחו לשנות את הצורה שבה הגולש מתייחס לאינטרנט או שמא פייסבוק לעולם תשאר איתנה ?

הסמל של גוגל פלוס כמו שנלקח מאתר www.searchengineland.com

3 תגובות:

  1. כל מה שגוגל צריכים בשביל לעקוף את פייסבוק זה 2 צעדים פשוטים.
    לפתוח עמודים עסקיים ומאט קאטס אמור לומר שזה עוד פרמטר שמפיע על תוצאות החיפוש של אתרים.

    ופה נגמרה המלחמה....
    באותו רגע, "חפשו אותנו בפייסבוק" יהפוך "עקבו אחרינו בגוגל פלוס"

    השבמחק
  2. אני חושב שעצם העובדה שזה מוטמע בכלי מנהל אתרים כפתור ה +1 ואפילו אומרים שיש לו השפעה על הדירוג כבר מראה לנו שאולי זה בדיוק הכיוון...
    :)

    השבמחק
  3. להערכתי אין סיכוי שגוגל פלוס לא יתפוס חזק, זה רק עניין של זמן או טריגר נוסף שגוגל יציגו אם יראו שזה מדשדש. נ.ב הם עובדים על פיתוח דפים עסקיים,הצהירו על כך במפורש כך שיש למה לחכות

    השבמחק