יום שלישי, 31 במאי 2011

קורס שיווק באינטרנט - מתכון להצלחה !

כמקדם אתרים שמתי לעצמי מטרה ללמוד את זרי המקצוע לעומק, לקרוא את כל המאמרים החשובים, להתעדכן אצל המומחים בתחום בארץ ובעולם וכמובן לשפר את עצמי כל הזמן בכדי לתת ללקוחותיי את הטוב ביותר, כך נוכל להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ללקוח והבטוחות ביותר, המטרה של מקדמי אתרים בארץ ובעולם לעמוד עין בעין עם גוגל, ולכן עלינו לבצע ניסויים, לקרוא כמויות אדירות של חומר ולהתעדכן בצורה שוטפת במתרחש בגוגל ובהצהרות השונות.

אחת הסכנות הטמונות בכל תחום הוא מיקוד יתר, אם אתמקד יותר מידיי בנישה אחת בתוך המקצוע שלי אפספס חלקים ניכרים של מידע יסודי ובסיסי שיכול לסייע ליל הבין טוב יותר את המקצוע ומה עליי לעשות, לכן חשוב ללמוד את התחום לעומק, ללמוד את הכלים השונים שעלינו לעבוד איתם, ללמוד את הנישות השכנות למקצוע שלנו ולהרחיב את ארסנל הכלים איתם אנו מביאים תוצאות ללקוחותינו.

בעסקים חשוב להשתדרג, להוציא עוד חבילות, לתת עוד שירותים וכמובן לספק את המיטב שאנו יודעים ללקוח שלנו, בכדי לבצע זאת עלינו ללמוד והרבה. כמויות הידע והכלים שאנו צריכים לשלוט בהם מאוד גדולים ומקורות הידע שיש לנו בלתי נגמרים, לכן חשוב ללמוד זאת בצורה מסודרת בכדי לא לאבד בים המידע הקיים ברשת ובכלל.

קריאת ספרות מקצועית היא דרך מעולה להעשיר את הידע, אך אם אנו רוצים להיות יסודיים ובאמת לתת את הטוב ביותר ללקוחותינו עלינו לקחת את עצמנו צעד אחד קדימה ובאמת לעבור הכשרה מקצועית, ישנם אינספור קורסים הנותנים את השירותים הללו, חלקם יקרים יותר וחלקם פחות. קורס שאני עברתי ומצאתי שיעיל בצורה בלתי רגילה הוא קורס שיווק באינטרנט של חברת דוראן שירותי אינטרנט. קורס SEM EXPERT שלוקח את הידע שלנו לרמה אחת גבוהה יותר.

מלבד הכלים שנלמדים בקורס קידום אתרים שאנו מכירים, ישנה הכרה מעמיקה עם כלים שונים לניתוח קישורים, ניתוח תוצאות וניתוח מתחרים. העמקה של הידע בקידום ממומן (Google adwords). וכלים נוספים לקידום ממומן. (ad manager),(Conversion optimizer). אם אתם באמת רוצים לקחת את השיווק באינטרנט לרמה הבאה הקורס של דוראן הוא אחד הקורסים המעמיקים ביותר שיש, אך אל תיקחו את המילה שלי על כך, יש כנס מקדים המסביר על הקורס ומעניק את כל המידע בצורה מלאה ויסודית. תוכלו לקבל רישיונות חינמיים לכמה כלים שהם חובה לכל מקדם ומשווק באינטרנט (A1 WEB ANALYZER) ועוד !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה