יום שני, 28 ביוני 2010

בלוג קידום אתרים - עיצוב חדש לבלוג

מה דעתכם על העיצוב החדש של הבלוג? ובכן הכל בזכות השיפור והשידרוג שבלוגר ביצעו במערכת הבלוגים שלהם, מעכשיו מציעים מערכת לעיצוב תבניות שמעניקה לנו אפשרויות אדירות שלא היו קודם ולא נראות בפלטפורמות אחרות.

ההשקה - מערכת עיצוב תבניות


בלוגר השיקו ממש לא מזמן את מעצב התבניות החדש שלהם, ובהחלט התרשמתי לטובה. אמנם מבחינת קוד האתר אינו בדיוק אופטימאלי לקידום אתרים, אך מבחינת עיצוב, אינטרקטיביות וידידותיות לגולש הציון הוא 10 ! האופציות כמעט בלתי מוגבלות.

התחרות עם פלטפורמות מנצחות אחרות, כמו wordpress.com הניבו תוצאות מעולות בשבילנו הגולשים, מגוון אופציות חדשות, פיצ'רים מתקדמים ובחירה אישית וייחודית של עיצוב לבלוג שלנו לא משנה איזה נושא הוא. כל הפלטפורמות הישראליות בכוונה אינן מוזכרות כאן, כי מגוון הפיצ'רים שלהן דל לעומת בלוגר.

אפשרויות רבות יותר - איכות טובה יותר - מראה מקצועי


ניתן לבחור מתבניות מוכנות, שגם אותן ניתן לאפיין אחרת, צבע של הטקסט, הרקע הכותרות והווידג'טים עד לגוון הרצוי, תמונות רקע מוכנות מראש או מגוון צבעים שתרצו ללא תמונה, צבע הקישורים, כותרות טקסט ותמונה. ומגוון אופציות שונות לעיצוב הרוב של הפוסטים, התמונות והווידג'טים השונים באתר.

למעשה אנו יכולים לבצע כל שנרצה, נראה שבלוגר לא פראיירים ובהחלט נכון לעכשיו נותנים אופציות שפלטפורמות חינמיות של בלוגים אחרים היו חולמים לתת לכם, ובכן לא סתם זה הפלטפורמת בלוגים החינמית הכי נפוצה ומוכרת בעולם.

כפי שניתן לראות העיצוב החדש של הבלוג הוא יותר ידידותי לגולש, ופחות צר מהעיצוב הקודם ששמתי כאן, הכל פתוח ומסודר יותר. לא יודע מה איתכם, אבל זה נראה כמו עיצוב מעולה. ממליץ לכם בחום לפתוח בלוג משלכם ולראות את האופציות הכוללות .

ידידותי יותר לגולש - שידרוג איכותי לגולשים


המשתמשים של בלוגר נהנים כרגע מאופציות רחבות ומקצועיות ויותר חשוב, ידידותיות לגולש בצורה בלתי רגילה, כל שינוי ויזואלי שנעשה בבלוג נראה אוטומטית והממשק עצמו קל ונוח אפילו למשתמשים הפחות מנוסים ואלו שאולי חסר להם מעט ידע טכני או שאינם אנשים טכניים מטבעם.

מוכיח לנו שאיכפת לפלטפורמה הזו מהמשתמשים שלה, לרוב הפלטפורמות שניתן לעבוד איתן בעברית מוזנחות יחסית ולא נעשים שידרוגים בדטח שלא בסדר גודל כזה במערכת הפלטפורמה, מספר האופציות דל, אין הרבה ווידג'טים ואלה שיש ניתן לשים בפחות מיקומים אטרקטיביים.

סקירה מלאה בקרוב !


בקרוב אעלה מדריך לעיצוב התבניות בבלוגר. עם סקירה מלאה של כל הפיצ'רים החדשים שבלוגר מציעים לנו בכדי לייעל את העיצוב של הבלוג שלנו ולהפוך אותו למעט יותר מקצועי.

תגובה 1:

  1. אורי פוסט מעניין אבל אני רוצה קרדיט :) חחח

    סתם תודה על השיתוף במידע.

    השבמחק