יום ראשון, 29 ביוני 2014

גוגל הסירו את תג ה authors, איך זה השפיע על תוצאות החיפוש?

גוגל מכרו לכולנו שעלינו לשים את תג הauthorship בכדי שנוכל לתבוע בעלות על תכנים מסוימים, בכדי שתופיע תמונה קטנה בצד תוצאות החיפוש שגרום לגולשים ללחוץ על יותר תוצאות חיפוש ובכלליות תאנוס אותנו להשתמש בגוגל+, כי התג קשור באופן ישיר לפרופיל הגוגל+ והתמונה הנמצאת בפרופיל.

ג'ון מיולר מגוגל בפוסט על הסרת תג authorship

הנתונים מוכיחים - גולשים לא לוחצים יותר על תוצאות עם תמונה 

ההבדל בין מה שמכרו לנו לבין המציאות הוא שמיים וארץ. דבר ראשון אין מחקר אחד שמוכיח באופן חד משמעי שתוצאות חיפוש עם תמונת מחבר גרמה לגולשים להקליק יותר, הניסויים שכן ראיתי היו כאלה שמוכרים את ההטמעה של התג, אפילו ג'ון מיולר בעצמו מעיד שלא היה הבדל משמעותי מספיק בכדי להצדיק את השמירה של התג. "גוגל עושים ניקיון משמעותי בתוצאות החיפוש" לדבריו.

הדבר השני שהציק לי בתג הזה, חייב להיות העובדה שהתג לא הופיע בצורה גורפת על כל המאמרים ששייכים לי למרות שהוטמע בצורה גורפת, כמו כן במאמרים ראשיים ומפורסמים שלי הוא לא הופיע כלל. וכאשר הוא כן הופיע לא הייתה שום תרומה לתוצאות החיפוש, לחשיפה או לקידום בהצגת הפנים שלי לצד המאמר, אם כבר זה היה נראה די מטופש שיש שם של חברה ולידה במקום לוגו תמונה של מישהו.

ג'ון מיולר לא מציין שהתג מוסר לחלוטין ולעולם לא יחזור, אלא שגוגל משניםם את האופן שבו הם מציגים את התג והתמונה ומספר העוקבים של גוגל+ יוסרו מתוצאות החיפוש, כמו כן בתוצאות של חדשות יוצגו תמונות הפרופיל אבל בקטן יותר וזאת בכדי ליצור אחידות עיצובית וחוויה נקייה למשתמשי מובייל, שנראה שמוכיחים שהעתיד האינטרנט כולו הוא צריכת אינטרנט במובייל, בקרוב לא ישבו יותר מול מחשב, אלא הכול יהיה בתוך העין שלנו (עיינו ערך Google Glass)

בארץ עדיין בתוצאות החדשותיות אין תג authorship לפחות לא שאני נתקלתי, מצד שני זה לא היה גורם לי ללחוץ יותר או פחות, כגולש אינטרנט מנוסה אני יודע מה אני מחפש כאשר אני מחפש דבר מה ולכן שום דבר גרפי כזה או אחר ינחה אותי להקיש או לא על תוצאות החיפוש.

אם תרצו עוד מידע אודות הטמעה נכונה של תג author תוכלו לקרוא על זה כאן: https://support.google.com/webmasters/topic/6003069?hl=iw&ref_topic=4598733

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה