יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

לוגו-שופ - כי עם מחירים כאלה ושירות כזה אסור להחמיץ!

כל מי שקורא בבלוג שלי יודע שהדבר שאני שם בראש סדר העדיפויות שלי כאשר עולה פוסט, הוא מידע יעיל בשביל הקוראים של הבלוג. לרוב הפוסטים תמיד עסקים בקידום אתרים ובדרכים יעילות לבצע קידום אתרים לבן (White hat) איכותי כמה שיותר, בכדי שתוכלו לקדם את אתרכם גם ללא צורך בשירותיהם של חברות קידום אתרים.

ובכן אני מתכוון לעמוד בהבטחה שלי ולכתוב הפעם פוסט על שירות שרכשתי לא מזמן בשביל האתרים התומכים שלי, כל חברת קידום אתרים מגיעה לשלב שבו נופלת ההבנה שיש צורך בבלוגים \ אתרים תומכים. אותם אתרים עם תוכן איכותי שנועדו לתת לקוראים ערך מוסף ויחד עם זאת לקדם את האתר הראשי שלנו בביטויים שאנו מעוניינים להתקדם בהם. 

בכל הפוסטים שאני כותב על אתרים תומכים אני מבדיל את האתרים שאני כותב עליהם מאותם אתרים תומכים לא איכותיים שנועדו לקדם ביטויים בלבד ואינם מכילים ערך מוסף לגולש, אני מתנגד די להוט לשיטה הזו ומאמין שרק אתרים איכותיים שמניבים תוכן איכותי לגולשים ומעניקים חוויית גלישה עם ערך מוסף הם אתרים איכותיים ושווים. 

רק אתרים איכותיים עלינו ליצור כאשר אנו ניגשים לבנייה של בלוג \ אתר תומך. אם כך אין אתר תומך טוב שיהיה מקצועי ללא לוגו מקצועי. סמל האתר, הלוגו של האתר הוא אחד המרכיבים החיוניים ביותר בחוויית הגולש ובמיתוג האתר בתחומו, אתר שמוכר מוצרים ואין לו סמל מאבד מהערך השיווקי שלו באלפי מונים. 

עיצוב לוגו, כמו קידום אתרים, הוא עסק יקר, 400-450 שקלים לעיצוב של לוגו מקצועי, ולרבות הפעמים אנו נתקלים בבתי עסק שהינם למעשה לא יותר מילד בן 17 עם פוטושופ, שגובה מאיתנו כמעט חצי אלפייה על עיצוב של לוגו, שהרבה פעמים אינו הלוגו של האתר המרכזי שלנו אלא של האתרים התומכים. 

חשוב להזכיר שגם האתר המרכזי שלנו ובכלל כל אתר שנקים על גבי הרשת זקוק לסמל, סמל שיתן לו ערך שיווקי, צבע אמיתי ויסייע במיתוגו של האתר על גבי הרשת, אין אתר מקצועי ללא לוגו (למעט בלוגים שלפעמים אינם זקוקים ללוגו) ובכן כפי שכתבתי בחלק העליון ישנו נותן שירות אחד, מקצועי ביותר שמחיריו אינם גבוהים כמו האחרים. 

למעט העובדה שזהו נותן שירות מקצועי ביותר בתחום עיצוב הלוגואים, הוא גם מוסמך של קידום אתרים (יוצא קורס קידום אתרים במכללה של ג'ון ברייס) ומכאן שגם יודע על החשיבות הרבה והערך הרב של קידום אתרים ושל סמל האתר, השילוב המנצח של יצירתיות עיצובית וניסיון בקידום אתרים מעניק לו יתרון מובהק על שאר נותני השירות בתחום. 

כמו כן המחירים שבעל העסק מעניק הם נמוכים משמעותית כמעט בחצי משאר השוק, והשירות האדיב, אמין ומקצועי באמת שהפתיע אותי, אני ציפיתי לקבל את אותו יחס כמו שקיבלתי משאר נותני השירות, ואני יכול לומר בוודאות מוחלטת שלא כך היה הדבר. 

חיפשתי לוגו לאתר תומך, מעצם היותו אתר תומך לא רציתי להשקיע יותר מ-250 שקלים על הלוגו, ובכן לאחר חיפושים רבים והמון "מעצבי לוגואים" שטענו שיש בידהם תעודות שמקנות להם את החוצפה לגבות 450 שקלים ללוגו, הגעתי ל-LOGO SHOP (לוגו שופ). 

נתקלתי בעמוד הפייסבוק הזה, כאשר טיילתי בקבוצת הוורדפרס שאני חבר בה, ופניתי מייד לנותן השירות. אני חייב לומר שהופתעתי לטובה ממהירות התגובה ומהשירות האיכותי שקיבלתי, שלא לדבר על תהליך העבודה הנקי , ההבנה וההקשבה. חברים אין לזה תחרות. 

הלוגו שעוצב לי נעשה בדיוק לפי ההנחיות, ונותן השירות (גלעד), קלע בול להעדפות שלי והבין במדוייק את בקשתי ומה אני צריך לאתר שלי, כמו כן עיצב את הלוגו שיתאים בדיוק לתחום שהאתר עוסק בו, והמחיר שקיבלתי גרם לי לחשוד, אמרתי איך לעזאזל שירות כזה ניתן במחיר כזה נמוך. ומסתבר שיש נותני שירות איכותיים בארץ. 

אל תלכו לכל מיני נותני שירות קיקיוניים, או סלחו לי על הביטוי "פלצניים" שיגבו מכם הרבה יותר, מדובר בנותן שירות שמבין עניין ומדבר בגובה העיניים, אישית אני ממליץ בחום לעצב לוגו רק כאן, ולא הייתי שם את שמי על הפרק אם השירות לא היה איכותי באמת. 

אני אומר - שווה לנסות! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה